Svět reklamy a marketingu se neustále vyvíjí. S vývojem společnosti se mění i naše etické normy a zájmy. Objevují se nové technologie, které značkám umožňují komunikovat inovativními způsoby, což přináší příležitosti pro inovace, ale také nové regulační výzvy. Kromě tradičních médií investují inzerenti stále větší část rozpočtu do digitální reklamy, sociálních médií, affiliate marketingu, influencerů a reklamních technologií. Aby se přizpůsobili těmto změnám, musí regulátoři, jako je Ministerstvo průmyslu a obchodu (https://www.mpo.gov.cz/), Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (https://rrtv.gov.cz/cz/), Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (https://uohs.gov.cz/en/homepage.html), Úřad pro ochranu osobních údajů (https://uoou.gov.cz/) a Česká obchodní inspekce (https://www.coi.cz/), neustále aktualizovat svá pravidla a pokyny.

Náš tým je v čele nejnovějších trendů v oblasti regulace reklamy. Pomáháme podnikům ve všech fázích jejich reklamních a marketingových aktivit, od schvalování reklamních textů až po analýzu nových způsobů sledování preferencí uživatelů a doručování reklamy, stejně jako při řešení stížností na jejich reklamu.

Denně asistujeme značkám při jejich reklamních aktivitách, včetně dodržování Kodexu reklamy Rady pro reklamu a zajištění souladu s právy duševního vlastnictví třetích stran. Pomáháme také platformám na straně poptávky, platformám na straně nabídky a vydavatelům orientovat se v stále složitějším regulačním prostředí, včetně vyšetřování ze strany regulátorů nebo výzev od jednotlivců či zájmových skupin.

Klíčové služby:

  • Řešení donucovacích opatření a komunikace s regulátory, jako je RRTV, ÚOHS, ÚOOÚ a ČOI.
  • Poradenství ohledně dodržování právních předpisů ohledně reklamy.
  • Poradenství a vyjednávání smluv týkajících se reklamy a marketingu, včetně smluv s ambasadory značek a influencery a interních reklamních politik.
  • Přímý marketing, souhlasy s marketingem a poradenství v oblasti ochrany osobních údajů.
  • Propagační marketing, ne-vysílací/digitální marketingové kampaně, losování cen, soutěže a využití sociálních médií, včetně poradenství a přípravy podmínek.
  • Poradenství ohledně nových technik personalizace, doručování reklamy a reklamních technologií, včetně obchodních smluv a regulační analýzy.
  • Specifická due diligence pro fúze a akvizice a investice do reklamních, vydavatelských a reklamně-technologických společností.
  • Ochrana a prosazování značky, včetně srovnávací reklamy.
  • Poradenství v oblasti schvalování reklamy pro specifické sektory, jako jsou životní vědy, maloobchod, sport, finanční služby, sázky a hry.